maandag 9 mei 2011

Tag: 10 dingen die je nog niet wist over mij.

1. Ik heb 1 winnie de pooh knuffel op mijn bed staan, misschien ben ik er een beetje groot voor, maar hij is zó schattig.


2. twee jaar geleden had ik nog een leger-print fiets, en een leger-print mobiel & ik droeg nóóit jurkjes of rokjes  
  
3. nu heb ik een samsung corby, een gewone leuke fiets. en ik had vandaag nog een spijkerrokje aan!


4. ik praat tegen dieren, en vooral tegen honden. helpt echt als je problemen hebt hoor! ze luisteren naar je en worden nooit boos. mijn honden luisteren gewoon echt, ze komen altijd bij me zitten als ik ze iets wil vertellen.


5. ik ken mijn beste vriendin nog maar 1,5 jaar en mijn eerste indruk van haar was; wat een ráááár kind is dat!  (http://marjolein-loves-fashion.blogspot.com/)


6. Samen met mijn zusje Indy (ze is 9 jaar) speel ik nog wel eens met poppen,, me zusje is gewoon zoo schattig, dat is gewoon leuk!


7. voordat ik deze blog had heb ik nog 2 gehad die ik na een week ofzo alweer heb verwijderd .


8. mijn moeder heeft mijn eerste kus (zomer 2010 @Frankrijk) vanuit het wc raampje van onze carvan gezien. en dat vertelde ze pas 2 weken later.


9. mijn moeder 10 seconden geleden tegen me zei dat ze die auto van de reclame wil die zichzelf inparkeerd, omdat ze altijd andere mensen haar auto laat parkeren want dat durft ze niet. 


10. ik al een jaar verliefd ben op een jongen. en vorige week heb ik dat hem verteld.


woow,, daar heb ik nog best lang over gedaan. Moeilijk hoor om te verzinnen. Wil je een berichtje achter laten als je deze tag ook doet?? ik vind t namelijk echt super leuk om te lezen wat jullie hebben ingevuld. 

6 opmerkingen:

  1. Ik ben nu bezig met deze tag! Hij is leuk!
    Straks staat ie er op..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke de 10e henri hij was vandaag weer cute want we hebben samen sova!! maar ik wil datie verliefd wordt op jou hij heeft hele lieve krulletjes onder zijn haar xd

    xxxxxxxlove you for ever

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, superleuk berichtje en knap van je dat je dit durft te delen met ons.
    Heel veel succes met je blog!

    http://applesugarr.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post!
    Ik heb hem overgenomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen