vrijdag 6 mei 2011

I love sun < 3

De zon is weer aan het schijnen, dus de meesten zijn buiten of naar het strand (dat is ook buiten =) ),,alleen is teveel zon slecht voor je huid.Dus moet je je insmeren. Heb jij ook dat je dan niet weet welke factor je nu eigenlijk moet kiezen...? Ik weet dat nooit. Ik smeer altijd op wat degene die het dichtst bij me in de buurt zijn mee hebben,Op http://justsome-things.blogspot.com/ vond ik daar een leuk schema over.


Hier komt het:


Huidtype:                                                                              Factor:


~ 1                 Lichte huid, rood of lichtblond haar                        30
                      & snel verbrand 
~2                  Lichte huid, blond haar                                         20
                      & langzaam bruin
~3                  Getinte huid, donkerblond of bruin haar                15
                      & geleidelijk bruin
~4                 Getinte huid, donker haar                                      10
                     & donkere ogen        
~5                 Aziatische types,                                                   5
                      verbranden vrijwel nooit                
~6                 zeer donkere huid, zwart haar                               5
                     & donkere ogen 




Ik heb huidtype 2, dus heb ik factor 20 nodig.
Welk huidtype heb jij?

4 opmerkingen:

  1. Ezra! Bedankt voor je lieve mail,
    ik heb een terug gestuurd! :D

    Ik volg je trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik ook bij 2

    xxxxxxik volg je ook al kan ik me nie aanmelden:'(

    BeantwoordenVerwijderen