maandag 9 mei 2011

slecht rapport??

Over een paar maanden is het zomer vakantie (voor mij 22 juni al!!) ,, & vlak voor de zomervakantie krijg je altijd je rapport. alleen de laatste maanden van school heb ik dus écht geen zin meer om mijn best te gaan doen voor goeie cijfers,, (jij wel??) dus soms kan dat dan wel een klein beetje een slecht rapport veroorzaken... en dan komt het 2e probleem... dan heb je dus een boze vader! als je je hierin herkent,, kun je dit misschien proberen..., druk op lees meer om het te lezen xD

Liefste Papa,


Ga even zitten als je dit leest.
Ik wil je graag vertellen dat ik zo plotseling weg ben met mijn vriend.
Ik ben echt harstikke verliefd op hem , ondanks zijn piercings, tatoeages en zijn groote moter.
Maar ik wil je nog iets vertellen. Ik ben namelijk zwanger. en ahmed zegt dat we heel gelukkig samen worden in zijn kraakpand.
Hij wil héél veel kinderen, en zoals je weet is dat ook míjn grootste droom.
Ahmed is handelaar in cocaine en XTC dus hebben we al een eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klijn beetje koke en XTC en dat is echt heel duur hoor, bijna niet te betalen
En ik hoop dat de wetenschap snel iets uitvind tegen aids zodat ahmed toch nog kan genezen.
En papa, wees niet ongerust. Ik ben al 14 en kan prima voor mezelf zorgen.
Over een paar jaar zal ik je opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen


Liefs,, je dochter.


P..S. Papa, ben je er nog? en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke pappie! Dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben met Marjolein naar het dorp. Ik wil gewoon vertellen dat er wel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.



3 opmerkingen:

  1. Haha, grappig hihi!
    Leuke post!

    Ik ga wel m'n best doen voor een goed rapport, ik wil later graag bij een tijdschrift werken haha. Dat wil ik heel graag en ga er hard mijn best voor doen. Maar nu zit ik nog op de basisschool xd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, leuke post! Op dit moment sta ik gelukkig geen onvoldoendes meer, maar mijn moeder stresst nogsteeds onwijs! Komt ook wel omdat ik echt niks uitvoer op school en thuis, maar ik weet precies wat ik doe. Komt allemaal wel goed, haha!

    Liefs! Ps, vergeet niet mee te doen met m'n give-away http://afterfantasies.blogspot.com/2011/04/give-away-1.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post :) Nee, ik heb nooit onvoldoendes. Nou ja, bijna nooit. In ieder geval sta ik geen onvoldoendes en dat is ook fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen