zaterdag 14 mei 2011

Review - Catrice nagellak

Gister hoefde ik de 1e 3 uur niet naar school. Ik was wel erg vroeg wakker dus ik besloot naar het dorp te gaan. Ik moest nog naar de kruitvat voor mijn stage , toen ik daar was zag ik dat alle nagellakjes 1+1 gratis waren. Ik vind het merk Catrice echt leuk, dus daar kocht ik 2 nagellakjes van. Ik kocht 010 'Dance like A Prima Ballerina' & 240 'Sold out Forever'. Ik vind zelf  'Dance like A Prima Ballerina' een leuker kleurtje, maar 'Sold out Forever' is ook wel een keertje apart. Toen ik thuis kwam bleek mijn nagellak remover kwijt was, dus kon ik weer terug om ook nagellak remover te kopen. Daarna heb ik 'Dance like a prima Ballerina' uitgeprobeerd! Mijn nagels zijn niet heel lang, want ik ga er op bijten als ik zenuwachtig ben, maar over een poosje zijn ze hopelijk langer. Ik probeer ze in ieder geval te laten groeien.




Druk op 'lees meer' om mijn review te zien.



Ik vind de nagellak echt fijn. 1 laagje was genoeg om hem helemaal goed te dekken. Hij droogt op zich ook best snel. Dat is erg fijn. Ook het kwastje is fijn. wel een beetje dik. Hoe lang het er goed op blijft zitten weet ik niet, want ik heb hem pas vandaag op gedaan. Ik heb er ook een top coat over heen gedaan dus blijft hij sowiezo langer zitten. 


Het potje zag er ook erg leuk uit. Het potje was groot met een witte dop, Op de voorkant staat het merk. Op de achterkant het nummer, de naam en nog wat tekst eronder.
Op mijn nagel was de nagellak lichter dan in het potje, maar dat komt ook omdat ik 1 laagje heb gedaan. 
De lak was goed uit smeerbaar. erg fijn.  
Op de buitenste 2 nagels op de foto zit een Matte top coat van Essence, op de middelste zit geen top coat. 


Als cijfer geef ik een 8.

4 opmerkingen:

  1. Mooi ! Ik heb deze ook zien staan maar ik heb een andere hier van xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook, ik vind hem echt heel erg leuk. Zo'n mooi licht kleurtje, niet te roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vet! Die heb ik vandaag gekocht!
    Toevallig...
    en het was ook 2 voor de prijs van 1 daarom heb ik 'm ook gekocht haha xd.

    BeantwoordenVerwijderen