zaterdag 14 mei 2011

Photographs g

Vandaag was een leuke dag, om 11 uur ging ik met mijn vader en mijn zusje 50 baantjes zwemmen. Toen ik terug was ging ik shoppen met een vriendin. & vanavond de verjaardag van mijn moeder!!  Om 5 uur begon ik me te vervelen dus ging ik foto's maken.Daar had ik namelijk echt even zin in. Echt mega goed in fotograferen ben ik niet en ik sta ook niet altijd even mooi op foto's, maar foto's maken blijft leuk! Sepia & Zwart wit foto's maak ik bijna nooit, dus ik dacht, ik doe eens een xtje wat anders. Maar ik heb ook gewone foto's gemaakt.
 Klik op 'meer lezen' om verder te lezen, en de rest van de foto's te zien.




Omdat ik best veel foto's maak, van alles wat ik zie en meemaak heb ik al 2 usb sticks van 4GB vol...
en dat in 2 jaar!! De camera die ik nu heb is ook al mijn 3e camera in 4 jaar. De eerste ging kapot omdat hij op de lens was gevallen, de 2e die zei bij elke batterij die je erin deed dat die leeg was, en de camera die ik nu heb doet het nog, en hopelijk blijft tie het ook nog even doen.

Houden jullie ook van fotograferen? 
Wat fotografeer jij het liefst?
Heb je nog tips?


5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's ! Je staat er echt leuk op. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's! dat jij 50 baantjes kan! :o

    xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik fotografeer ook! :) het liefst in de tuin, als het zonnetje schijnt enzo, maar als het sneeuwt kunnen je foto's ook mooi zijn natuurlijk. bijvoorbeeld zo in de sneeuw gaan liggen zodat je vorm erin ligt en dan daar een foto van trekken ;d of onderwaterfoto's, die zijn pas mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen