zaterdag 14 mei 2011

Muffins bakken

Moederdag is nog niet eens zo lang geleden, maar mijn moeders verjaardag is 17 mei al. Dan is Maxima ook jarig, dus hangen we de vlag altijd uit. Dat is wel grappig. Ze (mijn moeder) vind dan dat de vlag ook voor haar hangt en dat is ook wel een beetje zo. Voor moederdag had ik haar een armband gegeven, en voor haar verjaardag heb ik er een kraal bij gekocht, en muffins gebakken. in 1 van de muffins zit de kraal... en alle muffins gaan in een bakje die ik ook gekocht heb, met folie er om heen, en die geef ik zondagmiddag als mijn beste vriendin en mijn familie er ook zijn.


 Hier een filmpje over; how to make Muffins <3




                                                 

5 opmerkingen:

  1. leuk filmpje! en goed idee dat je de kraal in een muffin verwerkt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie ! Leuk dat je daar een filmpje over maakt hihi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb je dat zelf gezongen?

    BeantwoordenVerwijderen