zaterdag 7 mei 2011

Mama,, ik vind jouw lief !!


Morgen is het moederdag =) (wist je nog niet he :P ),, & natuurlijk moet je dan je lieve mama lekker verwennen. Dat ga ik dus ook doen. Ik ga haar een ontbijtje op bed brengen, samen met mijn zusje en mijn vader, en daarna gaan we met z'n allen kadootjes aan haar geven. ik heb een filmpje gemaakt waarin ik mijn kadootjes laat zien,, ik zie er niet uit op het filmpje, maar let daar maar niet op... ik moest gewoon even snel een filmpje maken,,  Wat ga jij je moeder geven op moederdag? wil je het filmpje zien??druk dan maar op 'meer lezen'








Omdat je op het filmpje de kralen niet zo goed ziet , zet ik hieronder even wat fotos neer:
De kraal die ik heb uitgezocht.

De kraal die ik mijn zusje heeft uitgezocht

de kraal die mijn vader heeft uitgezocht

De kraal speciaal voor moederdag.

11 opmerkingen:

  1. Leuke post! En mn kettinkje is van Marc by Marc Jacobs. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet m'n cadeautje nog inpakken, bah bah.


    *Kom je ook eens een kijkje nemen op mijn site?
    Volgen mag, maar is zeker geen moetje! xx
    http://dressesanddaisies.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel !
    hopelijk wordt het vandaag weer zo'n lekker weer...
    ik heb ook de handwriting tag op mijn blog gezet ! :) alleen is het plaatje een beetje klein, dus moet je even klikken als je het wil lezen..
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk <33,
    ik wou ook zo'n foto maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke bedels zeg!
    Bedankt voor je reactie, btw! :)
    xoxoxox marijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je btw, volg je me back? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héé, je filmpje lijkt een beetje op de mijne..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha het was niet raar bedoeld hoor! :p

    BeantwoordenVerwijderen