vrijdag 6 mei 2011

ik weet dat ik mijn best heb gedaan, ik kan trots zijn op mezelf.

Ik ben nu bezig met een teken opdracht voor school. Ik weet van mezelf dat ik gewoon niet zo goed ben in tekenen. Voor de meeste tekeningen heb ik een 6 gekregen, maar ik vind het niet eerlijk als ik een 6 krijg voor mijn tekening, terwijl ik er veel meer tijd aan heb besteed dan iemand die heel goed kan tekenen en een 8 krijgt. Nog een voorbeeld: je ruimt je kamer helemaal op, en poetst hem goed, als je je moeder trots wil laten zien wat je hebt gedaan geeft ze je alleen kritiek op de dingen die je dan niet goed hebt gedaan. Dat vind ik best wel oneerlijk, op zo'n moment zeg ik tegen mezelf: IK weet dat ik mijn best heb gedaan. ik kan tróts zijn op mezelf. en dat helpt echt!
heb jij ook wel eens momenten dat je vind dat mensen je niet eerlijk beoordelen?
Wat doe jij dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen