maandag 16 mei 2011

How to do: de Visgraatvlecht

Toen ik naar het strand ging met wat vriendinnen had 1 ervan een visgraatvlecht in... ik vond m echt super mooi dus vroeg hoe je die maakte, ze legde het uit, ik probeerde het (niet bij mezelf, dat lukte niet echt) en meteen wou het. Ik heb daarna nog een paar x geoefend.
Ik heb de visgraatvlecht bij een vriendin van mij gemaakt (links) dat was de 1e x dat ik dat deed,,
nog een keer bij een vriendin van mijn zusje (midden) en bij mijn buurmeisje (rechts) Wat vinden jullie??

Ik heb nog een filmpje op youtube gevonden over hoe je een visgraatvlecht maakt,

druk op  'meer lezen' om die te zien.




4 opmerkingen:

  1. Mooi! Lijkt me alleen best lastig.
    xx'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel filmpjes ik ook kijk, het lukt me nog steeds niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeuke post ! Ik wil het ook nog steeds mt mijn haar doen ? Liefs.

    & zou je het leuk vinden om mee te doen met mij give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen