donderdag 5 mei 2011

Handwriting tag.

De laatste tijd ben ik echt helemaal fan van tags lezen! steeds vind ik weer nieuwe,,bij Just some things vond ik echt een hele leuke tag,, omdat je hem zelf schrijft maakt dat het juist persoonlijker, dat is leuk!!, dus ik ging hem ook maar doen! haha


1. What’s your name / your blogger name?
2. What’s your blog’s name / URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. What's your favorite quote?
5. What's your favorite song?
6. What's your favorite band / singers?
7. Anything else you want to say?
8. Tag five other people.


9 opmerkingen:

  1. Haha, tags zijn ook gewoon erg leuk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Followed!
    leuke blog en een geinige tag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nicee. :)

    wil je me terugfollowen?
    xoxo.

    www.starsmusicmore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi deze tag is ook leuk(: ik heb er namelijk al een paar gezien, echt leuk!
    liefs Emma
    http://gotothebigcity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leeuke tag! Had hem al een keer eerder gezien. Je hebt echt een mooi handschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha i love tags ! En dankje voor het linkje, hihi. mooi handschrift heb je trouwens ! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute Blog! I looove the background...

    Helena :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! Mooi handschrift heb je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik ben verliefd op je handschrift <'3

    BeantwoordenVerwijderen